Mostrar el registre simple de l'ítem

dc.creatorMACBA Museu d'Art Contemporani de Barcelonaca
dc.creatorFerreiro, Jordica
dc.date18/11/2015ca
dc.date.accessioned2017-07-05T20:23:40Z
dc.date.available2017-07-05T20:23:40Z
dc.date.issued2017-05-11
dc.identifierDIG_A.HIS.04115_lca
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11350/24322
dc.descriptionMúsica de Like A Tim. Artista i educador: Jordi Ferreiro no concep una distinció entre les disciplines a les quals es dedica. Els seus projectes busquen intervenir la relació entre l'artista, el públic i el museu, a través d'estructures participatives, lúdiques i d'estranyament. Propostes en les quals s'inclouen visites coreografiades, performances passives, àudio-guies interactives, escultures socials, hiperficció, instal·lacions i quilos de confeti daurat. En les seves estones d'oci, Jordi Ferreiro investiga metodologies de transferència de la informació i moviments pedagògics fora del normatiu, que per a aquesta conversa ha ordenat sota tres criteris bàsics: l'espai, els participants i la metodologia. Els diferents casos d'estudi en els quals s’ha centrat trenquen, en menor i major mesura, l'estructura i relacions que s'estableixen a l'aula. A través de projectes anòmals, subalterns i experimentals com la University of Trees, les Escuelas de Pintura al Aire Libre de México, el Grupo Zaragozano de Papiroflexia, l'Escola Catalana del Tapís o les escoles-bosc alemanyes, entre d’altres, Jordi Ferreiro posa sobre la taula exemples pràctics que operen entorn del joc, la performativitat i l'horitzontalitat. SON[I]A parla amb Jordi Ferreiro sobre situacions pedagògiques fora del normatiu, afectes i aprenentatge significatiu i sistemes d'avaluació experimentals. Escaleta del programa: 01:49 Situacions pedagògiques subalternes, 04:19 L'espai clònic de l'aula, 06:29 L'escola-bosc alemanya, 07:21 La Universitat dels Arbres, 10:07 Representar el paisatge: filosofia a l'Escola de Pintura a l’Aire Lliure de Mèxic, 12:31 Educació per correu i altres situacions pedagògiques unidireccionals, 15:03 Aquest llibre és una aula, 18:22 Trencar el binomi professor-alumne, 20:02 Aprendre en xarxa: l'Escola Catalana del Tapís, 26:14 Metodologies, 28:37 La pedagogia de la papirola, 31:29 Dins de la maloka: una doble espiral i un fogó, 40:37 Els temps en la filosofia gumbiana, 43:10 El taita i l'homologació de la Universitat MISAK, 44:36 Criteris d'avaluació, 46:43 A la Universitat com a casaca
dc.formatMP3ca
dc.format.extent0:49:27ca
dc.language.isospaca
dc.publisherArxiu. Centre d'Estudis i Documentació MACBAca
dc.relation.isversionof11350/22993ca
dc.relation.urihttps://rwm.macba.cat/ca/sonia/jordi-ferreiro-situaciones-pedagogicas/capsulaca
dc.rights© Museu d'Art Contemporani de Barcelona (MACBA)ca
dc.rights© Jordi Ferreiroca
dc.sourceA.HIS.04115ca
dc.subjectHistòric MACBAca
dc.subject2011-2020ca
dc.subjectEspanyaca
dc.subjectCatalunyaca
dc.subjectBarcelonaca
dc.titleSon[i]a #217. Podcast amb Jordi Ferreiro [Publicació sonora]ca
dc.title.alternativeSon[i]a #217. Podcast with Jordi Ferreiro [Sound publication]en
dc.title.alternativeSon[i]a #217. Podcast con Jordi Ferreiro [Publicación sonora]es
dc.typeÀudioca
dc.creditlineCol·lecció MACBA. Centre d'Estudis i Documentació. Fons Històric MACBAca
dc.format.tecnicacatalegArxiu de so digitalca
dc.format.sourceArxiu digitalca
dc.accessrightsDEFAULTca
dc.format.versioConsultaca
dc.title.series1007. Producte finalca
dc.title.seriesACT1910ca
dc.date.createdStandard2015ca


Fitxers en aquest ítem

Icon

Aquest ítem apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostrar el registre simple de l'ítem