Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.creatorMACBA Museu d'Art Contemporani de Barcelonaca
dc.creatorFerreiro, Jordica
dc.date18/11/2015ca
dc.date.accessioned2017-07-05T20:23:40Z
dc.date.available2017-07-05T20:23:40Z
dc.date.issued2017-05-11
dc.identifierDIG_A.HIS.04115_lca
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11350/24322
dc.descriptionMúsica de Like A Tim. Artista i educador: Jordi Ferreiro no concep una distinció entre les disciplines a les quals es dedica. Els seus projectes busquen intervenir la relació entre l'artista, el públic i el museu, a través d'estructures participatives, lúdiques i d'estranyament. Propostes en les quals s'inclouen visites coreografiades, performances passives, àudio-guies interactives, escultures socials, hiperficció, instal·lacions i quilos de confeti daurat. En les seves estones d'oci, Jordi Ferreiro investiga metodologies de transferència de la informació i moviments pedagògics fora del normatiu, que per a aquesta conversa ha ordenat sota tres criteris bàsics: l'espai, els participants i la metodologia. Els diferents casos d'estudi en els quals s’ha centrat trenquen, en menor i major mesura, l'estructura i relacions que s'estableixen a l'aula. A través de projectes anòmals, subalterns i experimentals com la University of Trees, les Escuelas de Pintura al Aire Libre de México, el Grupo Zaragozano de Papiroflexia, l'Escola Catalana del Tapís o les escoles-bosc alemanyes, entre d’altres, Jordi Ferreiro posa sobre la taula exemples pràctics que operen entorn del joc, la performativitat i l'horitzontalitat. SON[I]A parla amb Jordi Ferreiro sobre situacions pedagògiques fora del normatiu, afectes i aprenentatge significatiu i sistemes d'avaluació experimentals. Escaleta del programa: 01:49 Situacions pedagògiques subalternes, 04:19 L'espai clònic de l'aula, 06:29 L'escola-bosc alemanya, 07:21 La Universitat dels Arbres, 10:07 Representar el paisatge: filosofia a l'Escola de Pintura a l’Aire Lliure de Mèxic, 12:31 Educació per correu i altres situacions pedagògiques unidireccionals, 15:03 Aquest llibre és una aula, 18:22 Trencar el binomi professor-alumne, 20:02 Aprendre en xarxa: l'Escola Catalana del Tapís, 26:14 Metodologies, 28:37 La pedagogia de la papirola, 31:29 Dins de la maloka: una doble espiral i un fogó, 40:37 Els temps en la filosofia gumbiana, 43:10 El taita i l'homologació de la Universitat MISAK, 44:36 Criteris d'avaluació, 46:43 A la Universitat com a casaca
dc.formatMP3ca
dc.format.extent0:49:27ca
dc.language.isospaca
dc.publisherArxiu. Centre d'Estudis i Documentació MACBAca
dc.relation.isversionof11350/22993ca
dc.relation.urihttps://rwm.macba.cat/ca/sonia/jordi-ferreiro-situaciones-pedagogicas/capsulaca
dc.rights© Museu d'Art Contemporani de Barcelona (MACBA)ca
dc.rights© Jordi Ferreiroca
dc.sourceA.HIS.04115ca
dc.subjectHistòric MACBAca
dc.subject2011-2020ca
dc.subjectEspanyaca
dc.subjectCatalunyaca
dc.subjectBarcelonaca
dc.titleSon[i]a #217. Podcast amb Jordi Ferreiro [Publicació sonora]ca
dc.title.alternativeSon[i]a #217. Podcast with Jordi Ferreiro [Sound publication]en
dc.title.alternativeSon[i]a #217. Podcast con Jordi Ferreiro [Publicación sonora]es
dc.typeÀudioca
dc.creditlineCol·lecció MACBA. Centre d'Estudis i Documentació. Fons Històric MACBAca
dc.format.tecnicacatalegArxiu de so digitalca
dc.format.sourceArxiu digitalca
dc.accessrightsDEFAULTca
dc.format.versioConsultaca
dc.title.series1007. Producte finalca
dc.title.seriesACT1910ca
dc.date.createdStandard2015ca


Ficheros en el ítem

Icon

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem