Mostrar el registro sencillo del ítem
Son[i]a #217. Podcast amb Jordi Ferreiro [Publicació sonora]
dc.creator | MACBA Museu d'Art Contemporani de Barcelona | ca |
dc.creator | Ferreiro, Jordi | ca |
dc.date | 18/11/2015 | ca |
dc.date.accessioned | 2017-07-05T20:23:40Z | |
dc.date.available | 2017-07-05T20:23:40Z | |
dc.date.issued | 2017-05-11 | |
dc.identifier | DIG_A.HIS.04115_l | ca |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11350/24322 | |
dc.description | Música de Like A Tim. Artista i educador: Jordi Ferreiro no concep una distinció entre les disciplines a les quals es dedica. Els seus projectes busquen intervenir la relació entre l'artista, el públic i el museu, a través d'estructures participatives, lúdiques i d'estranyament. Propostes en les quals s'inclouen visites coreografiades, performances passives, àudio-guies interactives, escultures socials, hiperficció, instal·lacions i quilos de confeti daurat. En les seves estones d'oci, Jordi Ferreiro investiga metodologies de transferència de la informació i moviments pedagògics fora del normatiu, que per a aquesta conversa ha ordenat sota tres criteris bàsics: l'espai, els participants i la metodologia. Els diferents casos d'estudi en els quals s’ha centrat trenquen, en menor i major mesura, l'estructura i relacions que s'estableixen a l'aula. A través de projectes anòmals, subalterns i experimentals com la University of Trees, les Escuelas de Pintura al Aire Libre de México, el Grupo Zaragozano de Papiroflexia, l'Escola Catalana del Tapís o les escoles-bosc alemanyes, entre d’altres, Jordi Ferreiro posa sobre la taula exemples pràctics que operen entorn del joc, la performativitat i l'horitzontalitat. SON[I]A parla amb Jordi Ferreiro sobre situacions pedagògiques fora del normatiu, afectes i aprenentatge significatiu i sistemes d'avaluació experimentals. Escaleta del programa: 01:49 Situacions pedagògiques subalternes, 04:19 L'espai clònic de l'aula, 06:29 L'escola-bosc alemanya, 07:21 La Universitat dels Arbres, 10:07 Representar el paisatge: filosofia a l'Escola de Pintura a l’Aire Lliure de Mèxic, 12:31 Educació per correu i altres situacions pedagògiques unidireccionals, 15:03 Aquest llibre és una aula, 18:22 Trencar el binomi professor-alumne, 20:02 Aprendre en xarxa: l'Escola Catalana del Tapís, 26:14 Metodologies, 28:37 La pedagogia de la papirola, 31:29 Dins de la maloka: una doble espiral i un fogó, 40:37 Els temps en la filosofia gumbiana, 43:10 El taita i l'homologació de la Universitat MISAK, 44:36 Criteris d'avaluació, 46:43 A la Universitat com a casa | ca |
dc.format | MP3 | ca |
dc.format.extent | 0:49:27 | ca |
dc.language.iso | spa | ca |
dc.publisher | Arxiu. Centre d'Estudis i Documentació MACBA | ca |
dc.relation.isversionof | 11350/22993 | ca |
dc.relation.uri | https://rwm.macba.cat/ca/sonia/jordi-ferreiro-situaciones-pedagogicas/capsula | ca |
dc.rights | © Museu d'Art Contemporani de Barcelona (MACBA) | ca |
dc.rights | © Jordi Ferreiro | ca |
dc.source | A.HIS.04115 | ca |
dc.subject | Històric MACBA | ca |
dc.subject | 2011-2020 | ca |
dc.subject | Espanya | ca |
dc.subject | Catalunya | ca |
dc.subject | Barcelona | ca |
dc.title | Son[i]a #217. Podcast amb Jordi Ferreiro [Publicació sonora] | ca |
dc.title.alternative | Son[i]a #217. Podcast with Jordi Ferreiro [Sound publication] | en |
dc.title.alternative | Son[i]a #217. Podcast con Jordi Ferreiro [Publicación sonora] | es |
dc.type | Àudio | ca |
dc.creditline | Col·lecció MACBA. Centre d'Estudis i Documentació. Fons Històric MACBA | ca |
dc.format.tecnicacataleg | Arxiu de so digital | ca |
dc.format.source | Arxiu digital | ca |
dc.accessrights | DEFAULT | ca |
dc.format.versio | Consulta | ca |
dc.title.series | 1007. Producte final | ca |
dc.title.series | ACT1910 | ca |
dc.date.createdStandard | 2015 | ca |